You Are Reading

0

ZIKIR

amirul imran Saturday, May 26, 2012 ,
AS-SALAM

hmmmm... post kali ni pendek je... iaitu pasal zikir.. aku ada jumpe satu kata-kata yang best pasal zikir ni,, jadinya aku nak kongsi lah ngan korang.. tapi sebelum tu,,, korang kena tengok video kat bawah ni dulu untuk korang memahami dengan lebih mendalam akan kata-kata yang akan aku kongsikan nanti...


dah tengok?? betul-betul dah tengok?? tak tipu?? ok lah,, aku percaya.. so,, kata-kata yang aku jumpa tu berbunyi nya macam ni;

"Dhikr (rememberance of ALLAH) is to the heart as water is to a fish; see what happens to a fish when it is taken out of water"

fikir-fikirkan lah~ INSYA-ALLAH

0 kata-kata manis:

 
Copyright 2010 . .